Max info

Corona situatie en ons seizoen 2020 : een update.

 

Beste leden, vrienden,

 

Hopelijk verkeren jullie allen in goede gezondheid.  Ondanks deze vervelende maar noodzakelijke lockdown, zit het bestuur van de Vmax Club niet stil.  Regelmatig hebben we video call’s om de situatie te evalueren en te zien wat er te redden valt van ons seizoen 2020.

 

Laat ons alvast beginnen met het belangrijkste, onze internationale meeting 2020 “35 jaar Vmax”.  Wij blijven geloven dat de meeting kan doorgaan, maar we willen ook niet iedereen aan het lijntje blijven houden.  Verder moeten we ook rekening houden met de situatie aan de Europse grenzen voor onze gasten die vanuit het buitenland naar België komen.  Vandaar dat wij volgende maand zullen beslissen of de meeting al dan niet doorgaat, verplaatst wordt enzovoort.  We willen een feest van een meeting en als we dit moeten doen, rekening houdend met “sociale distance” en mondmaskers, stellen we het liever uit.  

BESLISSING VALT TEGEN 21 JUNI 2020.

In iedere geval en wat er ook beslist wordt, zullen wij met iedereen die reeds reserveerde en/of betaalde, contact opnemen per mail.

Wat de rondritten betreft, hopen we dan we vlugger terug op de motor kunnen zitten.  Stilaan mogen we buiten met de motor, maar nog steeds in (te) klein groepsverband.  Wij hopen dat de situatie verder uitklaart en geven hierover een update op 18 mei 2020.  Tom is in contact met Motorrijder om het laatste nieuws door te geven.

 

Dus helaas nog even op de vingers bijten en hopen dat het allemaal over waait !

 

Keep it safe !

 

 

Situation Corona et notre saison 2020 : dernières Nouvelles.

 

Chers members, amis,

 

Nous esperons que vous êtes tous en bonne santé !  Malgré ce confinement necessaire, le comité du club se rassemble (par video) regulièrement afin d’évaluer la situation et de voir si nous pouvons encore sauver certains de nos activités.

 

Tout d’abord, parlons du meeting international 2020 “35 ième anniversaire Vmax”.  Nous restons convaincus que notre meeting aura lieu, mais nous ne voulons pas non plus vous faire des promesses en vaine. En plus, nous devons tenir compte de nos invités étrangiers et la possiblité de pouvoir traverser les frontiers Europiennes.  Donc nous déciderons le mois prochain, si le meeting aura lieu, sera déplacé etc.  Nous voulons que notre meeting soit une fête et si nous devons l’organiser en tenant compte de certains règles comme distance obligatoire et masques buccaux, nous préférons de la remettre. 

DECISION SERA PRISE POUR LE 21 JUIN 2020. 

Peu importe  la décision, nous contacterons toutes les personnes qui ont déjà fait des réservations/paiements.

 

Concernant les balades et autres activités, nous esperons de pouvoir organiser assez vite des balades après le 18 mai.  On vous donnera plus d’info autour de cette date.

 

Donc malheureusement, encore attendre un peu plus, mais restons positifs et esperons que tout se redresse assez vite.

 

Très cordialement et portez-vous bien.

Vmax Club Belgium

Makke, Danny, Tom, Adrienne, Ann, Jo, Patje & Alain

 

 

Corona situation and our saison 2020 : an update .

 

 

Dear members, friends and people who are intrested in our activities,

 

Hopefully, you are all well.  Despite this really nasty but necessery lockdown, the Vmax Club Border continues to work and has frequent video call’s to evaluate and discuss the situation in order to see what kind of activities can be saved this 2020.

 

First of all our international Vmax meeting 2020 « 35 years Vmax ».  We are still convinced that our meeting can take place , but on the other hand, we don’t want to keep our guest « on the line ».  We need to keep in mind the situation of the European borders and check if our international guests can leave their countries and enter ours.  Further more, this Vmax Rally needs to be a party like you have never seen before and if we only may organize a meeting with several precautions (like social distance and mouth masks), we prefer to reschedule the meeting for a later date.  Anyway, we will take a

FINAL DECISION ON THE 21ST OF JUNE 2020. 

What ever the decision will be, we will contact all persons who have made reservations and payments.

 

Regarding the other activities and national tours, we hope that we can start somewhere this year in June, but we will give you an update after the 18th of May.

 

So unfortunately, still no good news ahead, have patience and let’s hope the sky clears up !

 

Best regards and Stay safe.

 

Vmax Club Belgium

Makke, Danny, Tom, Adrienne, Ann, Jo, Patje & Alain

2020 : Maxbox concepts

  • w-facebook
  • White Google+ Icon